Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Carina Nikkelen

Blijf op de hoogte en volg Carina

08 Mei 2014 | Australië, Melbourne

Net aangekomen in melbourne! en het echt een totaal andere stad. Ik heb eerst een busreis moeten maken van 11 uur voordat ik in Melbourne aan kwam. En ik moet zeggen dat hakte er behoorlijk in, eerste dag heb ik eigenlijk ontzettend veel geslapen want ik had nog steeds last van mijn jetlag. me jetlag is gelukkig nu al minder maar het gaat nog met up and downs. Ik vind de stad melbourne echt geweldig het heeft een europese sfeer totaal anders dan Sydney, Sydney is meer americans. Je hebt hier en melbourne een grote shopping mall waar je u tegen zegt! voor de mensen die van high fashion houden is this the place to be!
Eerste ontvangst hier in Australia loopt nog wel beetje moeizaam vooral omdat ik jetlag heb natuurlijk maar ook omdat me kamergenoten niet bepaald fijn zijn. Ik heb tot nu to alleen mannelijke roommates gehad and they are very sloppy.
In Sydney had je heel apart gevoel qua weer: de bomen verliezen hun bladeren maar zelf loop je er heel zomers bij maar de aussies lopen dan weer helemaal aangekleed erbij want voor hun is het 'koud'. Maar In melbourne is de weer toch echt even iets anders het kan behoorlijk koud worden! like 2 degree maar in de middag kan het zo weer 18 graden zijn en volop zon!
Morgen ochtend at 11am heb ik een afspraak met CVA over waar mijn projecten zullen zijn! ik heb ontzettend veel zin om te starten want dan kan ik te minste eindelijk wat ritme want hier in de hostels is het like 24/7 party. En ben nog niet helemaal een party sfeer.. want heb me draai hier nog niet helemaal gevonden. Maar daarom denk ik dat CVA goed voor me zal zijn. Ik kan helaas niet vaak een verhaal schrijven omdat gratis wifi kennen ze hier bepaald niet! Dus ik zal me best doen om jullie op de hoogte te houden.

  • 13 Mei 2014 - 02:57

    Dutch TV:

    Dag Carina,
    Wat zijn precies je plannen in Australië?
    Dutch TV werkt aan een item over Nederlandse backpackers in Melbourne. Hoe lang ga je hier blijven, ga je rondreizen? Mocht je het leuk vinden om gefilmd te worden door Dutch TV, zou je me dan een mailtje willen sturen met wat meer gegevens? Ik kan niet beloven dat je in het programma komt, maar ik hoor graag meer over je plannen.
    Groetjes,
    Rachel

  • 18 Mei 2014 - 08:34

    Carina:

    Hoi Rachel!

    Mijn plannen is om nog 2 weken in melbourne te blijven, 6 Juni vertrek ik naar cairns toe! dus ik ben niet lang in melbourne.
    Je kann me bereiken via mail adres Carina_Nikkelen@Hotmail.com
    ik verblijf op dit moment in het huis van CVA at adderly street west melbourne.

    groetjes,
    Carina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 5435

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: