First week as CVA and great ocean road - Reisverslag uit Otway Shire, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu First week as CVA and great ocean road - Reisverslag uit Otway Shire, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

First week as CVA and great ocean road

Door: Carina Nikkelen

Blijf op de hoogte en volg Carina

17 Mei 2014 | Australië, Otway Shire

Wat een week heb ik achter de rug gehad had. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen want ik heb jullie zo veel te vertellen. Maar ik zal bij begin beginnen :) Maandag 12 may vertrokken we richting otway park. Maar om daar te komen moesten we eerst een auto rit maken van bijna 4,5 uur! maar zo erg was dat niet omdat we reden langs the great ocean road je kijkt werkelijke je ogen uit! we hebben onder weg 2 kleine pauzes gehad een at lornei beach and at apollo bay. We kwamen rond uurtje of 1 aan vab bestemming en we gingen meteen aan het werk. We moesten bomen kappen die niet in het gebied horen. Vervolgens zijn we naar onze camping gegaan genaamd Bimbi Park het was echt een gave park want het was omsinngelt met wilde koala's en heb daar natuurlijk fotos van gemaakt. Het was wel een park wat diep in de dal lag dus ik had daar geen enkele bereik met me telefoon of internet. Dag 2 hoefde we wat minder hard te werken we hebben hele dag nieuwe bomen gepland op verschillende locaties en we hebben een tussenstop gemaakt at castle cove en het was echt prachtig! dag 3 hebben zelfde werk gedaan alleen hebben we z'm 180 bomen gepland in 1 ochtend want we werkte hard door want als we snel werkte hadden we meer tijd in de middag want we gingen naar the twelve Apostles! dag 4 was eigenlijk een dag dat we veel in de auto zaten want we moesten terug naar sommige locaties om werk af te maken omdat we materiaal te kort kwamen. en in de avond zijn we naar cove otway gegaan en in begin dachten we ooow doen we ff niet dus om daar te komen moesten we echt bijna 45 min lopen heuvel op en heuvel af. maar toen we er eindelijk waren was het wel de moeite waard. Chleo and I (Chleo is my roomate :in melbourne) zijn naar rand van een kleine cliff gelopen waar de wilde op botsen en begin waren het hele kleintjes en daar wordt je niet nat van maar opeens kwam er een mega grote golf en je raad het al als je te dicht bij staat ja hoor werd zeik nat ik deed zelfs nog een stap naar achter en belande met me voet in een kuil dus op terug weg was ik dreif nat! gelukkig had ik een droge vest bij me! dag 5 hoefde we niet zo hard te werken we moesten een wandelung maken van the great ocean walk het was van apollo bay to shelly beach we moesten bij de bomen die 5 jaar geleden zijn geplant plastic weg halen. En toen was de week alweer om, tijd vliegt hier voorbij! fotos komen binnenkort ik moet op zoek gaan naar een computer waar ik de fotos erop kan zetten.

  • 18 Mei 2014 - 04:03

    Stefan:

    Wat een gave week Carien! Serieus...echt heel vet!

  • 20 Mei 2014 - 20:14

    Denise:

    Klinkt fantastisch meis! Veel plezier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 5442

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: