Australia here i come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu Australia here i come! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

Australia here i come!

Door: Carina Nikkelen

Blijf op de hoogte en volg Carina

29 April 2014 | Nederland, Nijmegen

Het is definitief vanaf 1 mei vertrek ik naar Australië toe! Vliegticket is geboekt, visum en CVA is geregeld.

De eerste 2 maanden ben ik al flink onder de pannen.
1 mei om half 4 plaatselijke tijd vertrek op Schiphol en ik kom op 2 mei aan om 22:05 in Sydney plaatselijke tijd! (met een leuke tussenstop op Dubai) Om bij te kunnen komen van een jetlag verblijf ik de eerste een paar dagen in Sydney, vervolgens zet ik me reis door richting Melbourne om op 9 mei daar aan het werk te gaan als CVA voor 3 weken lang! Vervolgens neem ik op 2 juni een binnenlandse vlucht richting Cairns op om 6 juni daar te gaan starten als CVA. En daarna gaat het echt avontuur beginnen want ik ben dan van plan om langzaam via de zeekust naar beneden te reizen weer terug richting Sydney! maar hoe ik daar ga komen en hoe lang ik overal verblijf zal daar gaan blijken. En belangrijkste is natuurlijk werken! zelfde geldt vind ik een geweldige baan in Carins en dan ben ik daar niet meer weg te krijgen! en ik hoop dat ik op deze manier 1 jaar lang kan rond struimen in Australie door werken en reizen te combineren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 5443

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: