Working! - Reisverslag uit Kewarra Beach, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu Working! - Reisverslag uit Kewarra Beach, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

Working!

Door: Carina Nikkelen

Blijf op de hoogte en volg Carina

25 Juli 2014 | Australië, Kewarra Beach

Na Vrijwilligerswerk heb eerst een weekend flink gefeest maar na dat weekend moest ik toch echt op zoek naar werk. En dat heb ik gevonden ik werk nu in Palm cove bij the boutique collection het is een bedrijf die verschillende luxe appartementen verhuurd en mijn job is housekeeping! niet de meest verdiende baan maar het is te minste wel full time! want veel backpackers kunnen dat niet zeggen meeste hebben 2/3 baantjes om hier te kunnen blijven dus ik kan zeggen dat ik heel er lucky ben! ik ben daar nu aan het werk voor 2 weken nu het is niet de meest geweldige bedrijf want hier en daar gaan dingen niet zoals ze horen maar dat hou je wel bij elk bedrijf. wat heel leuk was is dat ik in me eerst week meteen met hele vedrijf soort bedrijfsdiner heb gehad de baas betaalde voor alle drankjes en pizza! het was erg gezellig alleen me baas had iets te diep in het glas gekeken want hij heeft de nacht door gebracht op het strand (past out) hij was gewoon niet meer in staat om naar huis te gaan en zijn vrouw was boos op ons dat wij hem dronken hadden gevoerd maar het was zijn eigen keus... maar zo leer je iedereen kennen buiten werk. Ik woon in kewarra beach en dat is niet heel ver van palm cove vandaan het is zijn kleine 30 min om op me werk te komen. zo ik sport ook nog elke dag 1 uurtje! wat ook moet gebeuren natuurlijk.
Ik ben ook een weekend naar Port douglass geweest en het was echt prachtig! het was zeker de moeite waard om daarna toe te gaan en het weer zat ook nog prima mee ik ben ook naar mosseman george geweets maar dat was voor mij echt een tegenvaller omdat ik met vrijwilligerswerk al zo veel van het rainforrest had gezien was het daar te gemaakt te druk ik hoef daar geen tweede keer naar toe. Volgende dag heb ik helaas afscheid moeten nemen van Dominique want ze is werk gaan zoeken in cape trib maar dat was een hele leuke afscheid ze werkte namelijk 5 dagen ofzo in een tai place gewerkt en ze vonden haar zo geweldig, we waren uitgenodigd om daar te eten en dan verwacht je kleine maaltijd maar nee hoor het was echt een feest maaltijd! en de volgende dag was ik terug gegaan om dankjewel te zeggen want ze hadden zo veel drinken en eten voor ons betaald terwijl ze mij maar 1 keer had gezien en wat denk je ik kreeg gratis takeway mee. Ik had eerst gezegt nee hoeft echt niet maar ze stonden erop!
Verder ben ik ook voor het eerst naar een ballet show geweest genamend 2 One Another en het was echt prachtig het was een super mooie combinaties van muziek licht en dans het was in een woord gewoon wauw! en dan vraag je natuurlijk af waarom ben je daar geweest nou. Waar ik nu woon de owner had 2 kaartjes was voor zijn ex vriendin maar hij was vergeten om een nieuwe date te regelen en 2 uur before the show he called me en vroeg of ik mee wilde en z'n kans laat je natuurlijk niet schieten gratis is gratis typisch hollands nee maar serieus het was echt heel mooi.
Wat zijn me plannen voor komende tijd! nou ik kan in palm cove z'n 5/6 maanden blijven dus ik zit hier nog wel een tijdje maar de vooruitzichten zijn echt geweldig Dom and I hebben opentrips gekocht naar witsundays, frazer island and noosa. En deze trips willen we gaan verspreiden over 1 maand waarschijnlijk in de maand December en vier ik oud en nieuw in Brisbane als alles goed verloopt natuurlijk. Ik heb het hier zo naar me zin dat ik hier nog 1 jaar wil blijven dus na 1 maandje reizen ga ik op zoek naar 3 maanden farm werk for my second year visa daarna maybe naar asia of maandje naar huis maar dat is natuurlijk allemaal afhankelijk van geld en hoe alles verloopt! Ik probeer jullie op de hoogte houden maar waar ik verblijf ik geen wifi beschikbaar of een computer ik moet naar de university toe om me verhaal te typen. Jullie horen van mij!

  • 25 Juli 2014 - 10:05

    Frans Valks:

    Dag Carina, leuk te lezen dat het zo ontzettend goed met je gaat, waarschijnlijk een beetje boven je eigen verwachting, toch -:)
    Steeds vaker zie ik dat de ware Carine boven water komt drijver, ga zo door met deze ontdekkingsreis.
    Het gaat je goed.

    Groetjes Frans.

  • 12 Augustus 2014 - 08:17

    Angela:

    Hai Carina, wat geweldig wat je allemaal meemaákt.En dat allemaal op eigen kracht. Hier word je een heel sterk mens van.ik vind het super. Geniet zoveel mogelijk, en pas goed op jezelf. Veel liefs Angela M.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1422
Totaal aantal bezoekers 5431

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: