Week 5&6 as CVA - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu Week 5&6 as CVA - Reisverslag uit Cairns, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

Week 5&6 as CVA

Blijf op de hoogte en volg Carina

29 Juni 2014 | Australië, Cairns

Over de laatste 2 weken heb ik want minder wat te vertellen want wat ik moest doen met cva was weer zoeken naar the yelllow grazy ants de eerste week was het oke en nieuw maar als je het 3 weken achter elkaar doet dan is het niet meer leuk om doen. Ook al is het wel heel belangrijk om te doen maar ik heb weinig van de omgeving kunnen zien we zijn vooral naar kleine riviertjes geweest. Maar ik heb natuurlijk wel andere dingen gedaan dan alleen maar werken. Bijv. ik ben speciaal voor de wedstrijd Australie vs the netherlands opgestaan. De wedstrijd was om 2 uur snachts dus ik had eerst een paar uurtjes geslapen wedstrijd gekeken en toen meteen weer naar bed. En de laatste 2 dagen had mijn teamleader er ook wel een beetje genoeg van om mieren te zoeken want je loopt gewoon de hele dag en soms is het makkelijk en soms moet je gewoon door de jungle en flink klimmen. Maar hij heeft beetje de omgevig van Carins laten zien waar de normale reiziger niet komt ik ben bijvoorbeeld naar Wooroonooran National Park geweest en in de park was echt een prachtige water val te zien. Naam van de wateval is Josephine Falls en het is echt de moeite waard om daar een kijkje te nemen en zeker ook een duik te nemen . Want het is namelijk een 3 km wanderling om daar te komen en het is niet zo plat zoals in nederland maar het is heuvel op heuvel af en dan denk je dat je er bijna bent en dan heb je nog een heuvel. En op vrijdag heeft onze teamleider naar een lookout gebracht en dan kijk je neer op heel Cairns. En toen zat me werk er op als vrijwilliger en dat voelt toch wel heel raar aan ene kant ben je blij dat je klaar bent maar aan de andere kant je bent zo gewend om een tijdje met de zelfde mensen te leven.
En ja wat nu?! baantje zoeken, road trip maken, vakantie boeken naar bali verzin het maar. Maar Dominique is inmiddels ook in Cairns en zij heeft een tante die weer iemand hier Cairns kent die een boot heeft en hij geeft ons een unieke kans! namelijk me mogen bij hem 1 weekje gratis verblijven in ruil daarvoor moeten we zijn tuin op knappen en het is een prima deal want zo groot is zijn tuin niet and we call him the captain. We hadden eerst een raod trip geplant maar hij adviseerde om nu te gaan sollciteren naar een baan want over 3/4 weken beigint de vakanties want als we eerst rond reizen zijn we misschien te laat en zijn alle baantjes voor onze neus voorbij gegaan. Dus vanaf morgen wonen we een weekje bij the captian en dat geeft ook een unieke kans om rustig te zoeken naar een baan. Fruit plukken kun je in deze tijd niet meer een baantje vinden maar je moet in deze tijd op zoek gaan naar een baan in de hotel wereld en nee niet midden in de stad want dat is waardeloos je moet meer richting palm cove gaan wat trouwens veel mooier is dan Carirns! Zijn huis is in een wat duurdere omgeving meer richtig palm cove dus we kunnen meteen vanuit zijn huis lekker naar de beach gaan. En als we een baantje hebben gevonden dan mogen we bij the captain langer verblijven maar dan natuurlijk met huiur prijs! maar dat maakt niet uit want het is beter dan een hostel hij heeft namelijk echt een pracht van een huis!
Ik heb tevens ook een gave weekend achter de rug gehad ik verblijf op dit moment at the Jack hostel en het een groot feest hiervoor een weekend is het prima om te verblijven maar langer dan dat wil ik zelf niet want ik kom gewoon echt slaap te kort. Vanacht is de wedstrijd Nederland vs Mexico en ik moet dat natuurlijk gaan kijken! ik heb heelaas niet meer de luxe om gewoon tv te kijken maar in elke kroeg kun je de wedstrijd wel volgen! En als je in Cairns bent moet je naar gilligan's gaan thats the place to be! of als je wat kleinere club wilt en wat meer locals moet je naar the woolshed gaan. Ik vind het jammer dat ik geen fotos kan uplaoden maar als ik weer terug ben in nederland zet ik ze natuurlijk erop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 5423

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: