Jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu Jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carina Nikkelen - WaarBenJij.nu

Jetlag

Door: Carina Nikkelen

Blijf op de hoogte en volg Carina

04 Mei 2014 | Australië, Sydney

Eerste nachtjes in Sydney, Ik kwam vrij laat aan rond 12 uur snachts kwam ik aan in me hostel. Dus ik kon meteen naar bed toe gelukkig! maar de volgende dag was heel zwaar me lichaam is niet gewend aan de ritme het was ook een regen achtige dag dus ik kon binnen lekker uitrusten. Volgende dag was me jetlag al wat minder, het was een zonnige dag dus ik heb een kijkje genomen bij de opera building natuurlijk! want dat mag je niet overslaan als je er bent een paar prachtige fotos gemaakt. Morgen heb heb ik een orietatie met het work and travel company om nog meer te ontdekken hoe je hier te werk kan gaan.

  • 04 Mei 2014 - 11:58

    Diana Broekman:

    Hey Crna
    Mooi foto's
    De kop is eraf .Ga lekker genieten.

  • 04 Mei 2014 - 12:12

    Pa:

    Mooie foto's
    Geniet er maar lekker van die paar dagen in Sidney

  • 04 Mei 2014 - 13:25

    Desiree:

    Moo ddat je goed aangekomen bent. Geniet nog mooi van de vrije dagen. Leuke foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carina

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 5429

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: